Zatrzymałem się, żeby zatankować. Kiedy odjechałem, zapaliły się kontrolki ABS i kontroli trakcji. Samochód jechał dobrze, ale oczywiście bez kontroli trakcji. Przetestowałem za pomocą forscan i czujnik prędkości tylnego lewego koła jest uszkodzony. Zamówiłem nowy, ale jeszcze nie dotarł.
Następnego dnia wycofałem z podjazdu i poczułem opór, ale potem jechało dobrze. Następnego dnia to samo, ale tym razem, kiedy jechałem do przodu, usłyszałem potężny huk. Samochód jechał dobrze po tym. Pogarsza się za każdym razem, gdy cofam po zaciągnięciu hamulca ręcznego, a następnie jadę do przodu.
Czujnik dotarł dzisiaj, ale jeszcze nie zamontowany. To samo podczas cofania, a potem potężny huk. Tym razem pojawił się komunikat mówiący, że temperatura AWD przegrzana, wyłączona. Nie miałem napędu na tylne koła, dopóki nie przejechałem 5 minut, wyłączyłem, a następnie uruchomiłem ponownie samochód.
Czy ktoś ma jakieś pomysły, zanim wymienię czujnik? Nie chcę go zamontować i okazać się, że to coś innego uszkadza czujnik.
Dzięki z góry.
Następnego dnia wycofałem z podjazdu i poczułem opór, ale potem jechało dobrze. Następnego dnia to samo, ale tym razem, kiedy jechałem do przodu, usłyszałem potężny huk. Samochód jechał dobrze po tym. Pogarsza się za każdym razem, gdy cofam po zaciągnięciu hamulca ręcznego, a następnie jadę do przodu.
Czujnik dotarł dzisiaj, ale jeszcze nie zamontowany. To samo podczas cofania, a potem potężny huk. Tym razem pojawił się komunikat mówiący, że temperatura AWD przegrzana, wyłączona. Nie miałem napędu na tylne koła, dopóki nie przejechałem 5 minut, wyłączyłem, a następnie uruchomiłem ponownie samochód.
Czy ktoś ma jakieś pomysły, zanim wymienię czujnik? Nie chcę go zamontować i okazać się, że to coś innego uszkadza czujnik.
Dzięki z góry.