Ford Kuga Owners Club Forums banner
21 - 40 of 42 Posts
Ik heb het een paar weken geleden gedaan....het duurde eeuwen en was een hoop gedoe. Ik heb het ook opgegeven, maar de USB-stick in de sleuf in de auto laten zitten. De volgende dag, toen ik van mijn werk naar huis reed, voltooide hij de update vanzelf.
Ik kan eerlijk gezegd niet zien wat het voor verschil maakte, behalve dat mijn bloeddruk steeg en de buren een paar scheldwoorden meer leerden
Sync3 is end of life, dus het zijn nu alleen nog bugfixes

Ik heb het vanmorgen gecontroleerd en het lijkt erop dat het is bijgewerkt?? Ik draai nu 3.0.20204.

Ik heb geprobeerd mijn USB-drive weer aan te sluiten om te zien of het het bestand zou kopiëren zodat ik het naar Ford kan uploaden, maar er stond dat het systeem opnieuw werd bijgewerkt. Ik heb de USB-drive net verwijderd.

Hoe belangrijk is het dat ik de gegevens van Ford bijwerk? Zou dit me tegenhouden om het nieuwste NAV-pakket te krijgen?
De systeemupdate-melding is wat het weergeeft bij het genereren van het logbestand. U moet de USB-drive laten zitten totdat u wordt verteld deze te verwijderen. Zo niet, dan zal het gewoon blijven herstarten of mislukken. Soms is een sleutelcyclus of een herstart met de USB-drive nog steeds nodig.

There's some great info here, thanks everyone. I've just gone back the Ford website and checked and it now reads that my sync is up to date, so it must have connected over Wifi and updated. Sneaky.

I now have a 22.9GB map download. I'll have to think carefully about when I want to tackle this install :cautious:
Een lange reis - het duurt minstens 2 uur

Ja, ik was het sorry, ik ging ervan uit dat ik op sync 3 zat op mijn 2016 kuga eigenlijk op sync 1.
Moet een late registratie zijn, 2016 was Sync 2 en eind 2016 sync3

Ja, ik was het, sorry, ik ging ervan uit dat ik op sync 3 zat op mijn 2016 kuga, eigenlijk op sync 1.
Zoals Ronnie hierboven zegt, zou de auto uit 2016 sync 2 moeten hebben met het 8-inch touchscreen, tenzij het een late registratie of een zetec-model is.

Hoi allemaal, weer terug!

Ik heb vanavond geprobeerd mijn sync 3 te upgraden. Ik heb het via USB geprobeerd, omdat de optie 'zoeken naar update' nooit een update teruggaf.

Nadat ik het bestand van de Ford-website had gedownload en mijn USB-stick in de auto had gestoken, begon alles goed en werd ik geïnformeerd dat het aan het updaten was. Na ongeveer 35 minuten verdween het updatemessage en ik weet niet wat ik moet doen. Ik liet het nog 15 minuten staan en gaf het op. Weet iemand hoe lang dit zou moeten duren?

Ik kan maar zo lang op mijn oprit zitten met de motor aan!

Ter info, mijn huidige softwareversie is 3.0 build 19205
Mijn vignale mondeo hybrid duurde 40 minuten via wifi.

Nou, ik zit geduldig te luisteren naar Coldplay, plus anderen 😁, wachtend tot mijn 1.5 Titanium uit 2017 via USB wordt bijgewerkt. Eerder geprobeerd, maar mijn geduld verloren en opgegeven. Maar deze keer vastberaden. 😁

@dmyeo66 Zet je Kuga-gegevens in je handtekening zoals gevraagd door je welkomst-PM

Bespaart je dat je jezelf de hele tijd hoeft te herhalen als je in de toekomst advies nodig hebt.👍

Hallo allemaal, weer terug! Ik heb vanavond geprobeerd mijn sync 3 te upgraden. Ik heb het via USB geprobeerd, omdat de optie 'zoeken naar update' nooit een update opleverde. Nadat ik het bestand van de Ford-website had gedownload en mijn USB-stick in de auto had gestoken, begon alles goed en werd ik geïnformeerd dat het aan het updaten was. Na ongeveer 35 minuten verdween het updatemessage en ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb het nog 15 minuten laten staan en gaf het op. Weet iemand hoe lang dit zou moeten duren? Ik kan maar zo lang op mijn oprit zitten met de motor aan! Ter info, mijn huidige softwareversie is 3.0 build 19205
Ik heb de mijne geüpdatet met een geheugenstick en nadat het klaar is, vereist het altijd WIFI om een ​​niet nader gespecificeerde reden. Wie laat zijn voertuig urenlang met draaiende motor op de oprit staan. Dit is totaal nutteloos en er staat niet welke functies er ontbreken. De navigatie werkt nog steeds. Het moet allemaal via een geheugenstick van de Ford Pas-app op een pc worden gedaan, anders is het totaal nutteloos en onpraktisch. Als het voertuig op de oprit wordt laten draaien, zal het tegen de tijd dat het is geüpdatet in een krat op weg naar het Verre Oosten zitten: vooral als er alleen nutteloze E.V.'s op de markt zijn. Iemand moet in de echte wereld leven!

@peter_a_lane10 Waarom stel je je niet even voor in de sectie voor nieuwe leden en zet je je Kuga-gegevens in je handtekening zoals gevraagd in je welkomstbericht👍

Ik probeer mijn sync 3 via usb te updaten, maar de Ford Pass-app zegt dat deze volledig up-to-date is met versie 3.28 of wat dan ook. Het daadwerkelijke sync 3-systeem toont versie 2.2 geïnstalleerd. Ik heb geen idee hoe ik dit nu kan updaten. Ik wilde updaten om Apple Carplay toe te staan en de verouderde kaarten te updaten, maar nogmaals, Ford Pass zegt dat ze up-to-date zijn. Alle hulp wordt gewaardeerd, ik heb een usb-stick klaarstaan, maar heb alleen de bestanden nodig om erop te zetten

@ninancolin waarom stel je je niet even voor in de sectie voor nieuwe leden en zet je je Kuga-gegevens in je handtekening zoals gevraagd in je welkomstbericht👍

21 - 40 of 42 Posts