Ford Kuga Owners Club Forums banner

AWD-fout service vereist... AWD-module?

4.2K views 4 replies 4 participants last post by  devoncars  
#1 ·
Hallo,
mijn Ford Kuga 2022 St line AWD toont dit bericht en het Intelligent AWD-scherm toont geen echte meting van de rotatie van de wielen na het klikken op de OK-knop. Maar als ik de auto uitzet en opnieuw start, verdwijnt het en werkt de AWD prima, maar soms begint het te binden en te trillen bij het achteruitrijden of tijdens het draaien van het hele stuur in een richting. De auto begint te schudden en te trillen zonder te verschuiven.
Ik heb de auto naar de Ford-dealer gebracht en aangesloten op hun netwerk. Het toont oranje stippen gerelateerd aan AWD-storingen, maar ze zeiden dat de AWD-module onder de passagiersstoel moet worden vervangen. Help me alsjeblieft om te weten of het gerelateerd is aan banden of wieluitlijning...
Image

#2 ·
Als de dealer zegt dat de AWD-module vervangen moet worden, zeg dan dat ze ermee door moeten gaan en hem moeten vervangen. Uw voertuig valt nog onder de garantie en ze moeten het probleem oplossen voordat het nog meer problemen veroorzaakt.

#3 ·
Nog steeds geen reactie van de dealer en het probleem wordt erger dan voorheen, de voorwielen stoppen met werken na een volledige stop, motor aan, stuur naar rechts gedraaid en accelereren... de auto begint te schudden en alleen de achterwielen draaien. Totdat ik de motor uitzet en weer aanzet en de dingen vanzelf worden opgelost. Wat is dat !?? De dealer probeert extra tijd te winnen totdat mijn garantie verloopt >(