Heeft iemand gekeken naar het toevoegen van een subwoofer onder de stoel of iets dergelijks? Ik kan online helemaal geen informatie vinden, maar wil wel een subwoofer onder de stoel toevoegen.
Het lijkt erop dat het B&O-systeem een ​​10-speaker setup is met al een sub?? Het moet echt zo zijn, want een van de 10 speakers is de speaker in het midden van het dashboard, dus er moet er nog een zijn!Ik heb eigenlijk een sub onder de stoel in mijn oude Focus gemonteerd (evenals alle deurspeakers geüpgraded) en ik was redelijk tevreden met het basniveau dat dat opleverde. Ik weet niet zeker hoe het klonk voor de passagiers, maar dat is niet echt een probleem, want het zijn alleen ik en mijn 2-jarige in de auto. Ik sta er zeker voor open om een echte sub in de kofferbak te plaatsen.
Ja, ik heb het B&O-systeem, waar ik tevreden mee ben, behalve dat de bas verschrikkelijk is. Ik verwacht echter dat ik ook de deurspeakers zal upgraden, omdat ze eruitzien als de budgetkartonvariant die ik in mijn Focus heb vervangen.
Ik zou eens kijken wat je hebt, want auto's uit de VS en het VK verschillen soms. Het eerste wat je moet doen is de behuizing eruit halen en de luidspreker meten (gatdiameter, totale diameter en dan de diepte controleren, want die informatie heb je nodig om naar alternatieven te kijken. Die luidspreker ziet er net zo uit als de rommel die bij het B&O-systeem in de Mustang zit, dat alleen maar boem en verder niets genereerde. Twee foto's van mijn originele luidspreker en de vervanging om het verschil te laten zien! De Pioneer kostte slechts ÂŁ 70 en draait op de fabrieksversterker en het verschil was enorm qua geluidskwaliteit en basdiepte.Ja, je hebt gelijk, het is de 10-luidsprekersconfiguratie. Denk je dus dat het simpelweg vervangen van de luidspreker in dat achtercompartiment de zaken zal verbeteren?
Dat zat in mijn Mustang, dus het past niet in je Kuga.Oh, dat ziet er mooi uit, veel beter. Heb je er een link naar? Ik ben ook in het VK, maat. Welk model Kuga heb je?