Właśnie otrzymałem zawiadomienie o akcji serwisowej 24S79-Kuga - aktualizacja oprogramowania modułu sterowania energią akumulatora - akcja serwisowa dotycząca bezpieczeństwa.
Całe to zawiadomienie o akcji serwisowej ma czerwoną obwódkę (nigdy wcześniej tego nie widziałem).
Samochód jest opisany jako niebezpieczny. Nie podłączaj samochodu do ładowarki (wielkimi literami), używaj tylko w trybie Auto EV.
Opisuje, że może dojść do pożaru pojazdu i zwiększenia ryzyka obrażeń.
Jeśli na zestawie wskaźników pojawi się komunikat „Zatrzymaj się bezpiecznie teraz”, zaleca się opuszczenie pojazdu, gdy tylko będzie można go bezpiecznie zatrzymać.
Ford stwierdza, że nie wydaje instrukcji dotyczących zaprzestania prowadzenia samochodu (to byłoby samobójstwo gospodarcze).
Potencjalne wewnętrzne zwarcie w ogniwie akumulatora jest przyczyną problemu.
Mają nadzieję na rozwiązanie w Q2 2025 (prawdopodobnie koniec czerwca). Następnie będzie trzeba je wdrożyć.
Skontaktowałem się z działem relacji z klientami Forda (niezainteresowany), Citizens Advice Bureau (które zapewniło porady, szablony listów i jest zainteresowane dalszą pomocą) oraz innymi zainteresowanymi stronami.
Ilu innych otrzymało to wezwanie do serwisu? Czy dotyczy to tylko podzbioru samochodów?
Obserwuj to miejsce.
Całe to zawiadomienie o akcji serwisowej ma czerwoną obwódkę (nigdy wcześniej tego nie widziałem).
Samochód jest opisany jako niebezpieczny. Nie podłączaj samochodu do ładowarki (wielkimi literami), używaj tylko w trybie Auto EV.
Opisuje, że może dojść do pożaru pojazdu i zwiększenia ryzyka obrażeń.
Jeśli na zestawie wskaźników pojawi się komunikat „Zatrzymaj się bezpiecznie teraz”, zaleca się opuszczenie pojazdu, gdy tylko będzie można go bezpiecznie zatrzymać.
Ford stwierdza, że nie wydaje instrukcji dotyczących zaprzestania prowadzenia samochodu (to byłoby samobójstwo gospodarcze).
Potencjalne wewnętrzne zwarcie w ogniwie akumulatora jest przyczyną problemu.
Mają nadzieję na rozwiązanie w Q2 2025 (prawdopodobnie koniec czerwca). Następnie będzie trzeba je wdrożyć.
Skontaktowałem się z działem relacji z klientami Forda (niezainteresowany), Citizens Advice Bureau (które zapewniło porady, szablony listów i jest zainteresowane dalszą pomocą) oraz innymi zainteresowanymi stronami.
Ilu innych otrzymało to wezwanie do serwisu? Czy dotyczy to tylko podzbioru samochodów?
Obserwuj to miejsce.