Ford Kuga Owners Club Forums banner
1,261 - 1,280 of 1,285 Posts
@Gregs24
Nie jestem pewien co do większych akumulatorów w przyszłych modelach PHEV, niektóre marki samochodów używają lub planują używać innego typu akumulatora hybrydowego, który jest lżejszy, chłodniejszy i bez litu. Czy będą dobre? Nie mam pojęcia, czas pokaże, ale z pewnością wiele badań w tej dziedzinie, wraz z ostrą konkurencją między producentami samochodów.
 
@Gregs24
Nie jestem pewien co do większych akumulatorów w przyszłych modelach PHEV, niektóre marki samochodów używają lub planują używać innego typu akumulatora hybrydowego, który jest lżejszy, chłodniejszy i bez litu. Czy będą dobre? Nie mam pojęcia, czas pokaże, ale z pewnością wiele badań w tej dziedzinie, a także ostra konkurencja między producentami samochodów.
Przez większe mam na myśli pojemność, a nie rozmiar. Baterie są o 40% mniejsze niż 10 lat temu przy tej samej pojemności - to będzie trwało jeszcze przez jakiś czas.
 
@ian.tucker59

Poświęć chwilę na wypełnienie modelu swojego samochodu w podpisie, pomoże nam to w odpowiadaniu na Twoje pytania i zaoszczędzi Ci konieczności wpisywania go za każdym razem. Szczegóły można znaleźć tutaj...............Witamy na forum, przeczytaj

Dziękuję.
Próbowałem to zrobić, ale otrzymuję komunikat o błędzie mówiący, że musimy zweryfikować Twoje konto, aby to zrobić, ale nigdy nie otrzymuję weryfikacji e-mail.
 
Ja również wczoraj zaktualizowałem swojego Kugę i dlatego naładowałem go przez noc, co dało mi około 35 mil zasięgu, ale teraz stwierdziłem, że akumulator 12 V wydaje się być uszkodzony, więc nie mogę uruchomić samochodu ani go zamknąć. Ten akumulator działał dobrze przez 3 miesiące, kiedy nie wolno mi było ładować samochodu. Czy ktoś jeszcze miał ten problem od czasu aktualizacji?
Zaktualizowałem swojego Kugę około 2 tygodnie temu, z powodu podróży nie ładowałem go od tego czasu i wszystko działało dobrze.
Następnie zostawiłem samochód u mojej partnerki (ponieważ przegląd techniczny był robiony lokalnie) i pożyczyłem jej samochód, aby pojechać do pracy... teraz 12 V ciągle się rozładowuje, a ona dostaje szału i nie jest ze mnie zadowolona. Ciągle musi go uruchamiać za pomocą kabli...…

Poprosiła warsztat (niezależny, nie Ford), aby sprawdził akumulator 12 V podczas przeglądu technicznego i powiedzieli, że wszystko jest w porządku.

Teraz próbuje naładować go przez noc, aby zobaczyć, czy to coś zmieni, ale czytając inne komentarze tutaj, brzmi to tak, jakbym potrzebował nowego akumulatora 12 V, co jest irytujące.
 
Miałem aktualizację Kugi około 2 tygodnie temu, z powodu podróży nie ładowałem jej od tego czasu i wszystko działało dobrze.
Potem zostawiłem samochód u mojej partnerki (ponieważ przegląd techniczny był robiony lokalnie) i pożyczyłem jej samochód, aby pojechać do pracy... teraz 12V ciągle się rozładowuje, a ona dostaje szału i nie jest ze mnie zadowolona. Ciągle musi go uruchamiać za pomocą kabli rozruchowych…..

Poprosiła warsztat (niezależny, nie Ford), aby sprawdził akumulator 12V podczas przeglądu technicznego i powiedzieli, że wszystko jest w porządku.

Teraz próbuje go naładować przez noc, aby zobaczyć, czy to coś zmieni, ale czytając inne komentarze, brzmi to tak, jakbym potrzebował nowego 12V, co jest irytujące.
Mój został zrobiony 3 tygodnie temu i nie ma żadnych problemów.
 
Mój był 30 czerwca na pierwszy 2-letni serwis i naprawę w ramach akcji serwisowej. Przez ostatni miesiąc jeździłem głównie na prądzie i nie miałem żadnych problemów. Przestrzegam wytycznych dotyczących baterii litowych i ładuję głównie do 80% - chociaż raz przetestowałem to, przechodząc do 100%. Ten sam zasięg i osiągi co przed rozpoczęciem tego na początku marca.
 
Mój był 30 czerwca na pierwszy 2-letni serwis i naprawę w ramach akcji serwisowej. Przez ostatni miesiąc jeździłem głównie na prądzie i nie miałem żadnych problemów. Przestrzegam wytycznych dotyczących baterii litowych i ładuję głównie do 80% - chociaż raz przetestowałem to, ładując do 100%. Ten sam zasięg i osiągi co przed rozpoczęciem tego wszystkiego na początku marca.
Zawsze ładowałem do 100% i po 5 latach nie zauważyłem żadnej różnicy w zasięgu. Bateria nigdy nie rozładowuje się całkowicie, około 15-20% zawsze jest w rezerwie.

Ponadto prędkość ładowania PHEV jest bardzo niska, szybkie ładowanie akumulatorów jest uważane za szkodliwe dla żywotności akumulatora, więc ładowanie do 100% prawdopodobnie nie stanowi problemu.
 
Jeśli ktoś jest zainteresowany, oto moja historia - z happy endem!

4 marca - list dotarł, chociaż strona internetowa podaje "Brak wezwań do serwisu"
3 lipca - zastosowano "naprawę" oprogramowania wraz z przeglądem technicznym.
1 sierpnia - miesiąc później wciąż przejeżdżam 50 mil na pełnym naładowaniu, nawet w chłodne dni.

Image


Moje doświadczenie jest więc takie: cztery miesiące jazdy tylko na benzynie, a następnie powrót do normy. Naprawdę nie mogę narzekać. :)
 
Zawsze ładowałem do 100% i po 5 latach nie zauważyłem zauważalnej różnicy w zasięgu. Bateria nigdy nie rozładowuje się całkowicie, około 15-20% zawsze jest w rezerwie.

Ponadto prędkość ładowania PHEV jest bardzo niska, szybkie ładowanie akumulatorów jest uważane za szkodliwe dla żywotności akumulatora, więc ładowanie do 100% prawdopodobnie nie będzie problemem.
Ja też tak mam. Zawsze ładuję do 100%. Brak zmian w zasięgu (w podobnych warunkach pogodowych) w ciągu dwóch i pół roku.
 
Cześć wszystkim, właśnie natknąłem się na ten wątek i, mając samochód krócej niż 2 tygodnie, jestem trochę zaniepokojony. Sprawdziłem Forda i stronę gov.uk pod kątem wezwań do serwisu i oba nie pokazują nic zaległego. Nie jestem pewien, jak długo samochód stał na placu, więc naprawdę nie mam pojęcia, czy oni, czy poprzedni właściciel, mieliby o tym powiadomienie. Czy istnieje definitywny sposób, aby dowiedzieć się, czy aktualizacja została wykonana? Zauważam, że było jeszcze jedno wezwanie do serwisu, 24S27, co do którego również nie jestem pewien, czy zostało zrealizowane.
 
Cześć, właśnie wykonałem moje wezwanie do serwisu, facet w moim lokalnym warsztacie doradził mi, żebym zadzwonił do obsługi klienta Forda i podał numer. Więc zadzwoniłem do nich, żeby poskarżyć się na ten problem, rozmawiałem z nimi i zaoferowali mi 100 funtów jako gest „dobrej woli”, nieźle, biorąc pod uwagę, że zignorowałem wezwanie do serwisu i tak obciążyłem :sneaky:. Szukałem tego posta (i setek innych) w poszukiwaniu numeru i nie mogłem go znaleźć, więc oto on 020 3564 4444.
 
Nigdy nie zawracałem sobie głowy roszczeniem czegokolwiek, ponieważ kontynuowałem ładowanie samochodu pomimo listu.
Podnosi to jednak kwestię uczciwości, jeśli kiedykolwiek zarezerwowałeś swój samochód do jakiejś pracy, czy mogliby sprawdzić, czy ładowałeś w tym okresie i oskarżyć cię o oszustwo? Akceptuję, że jest to wysoce nieprawdopodobne, ale teoretycznie możliwe.:)
Bardziej prawdopodobne jest dodanie dodatkowych 100 funtów do rachunku.
 
Problem prawdopodobnie pojawiłby się, gdybyś naładował samochód, a następnie wystąpiła usterka, która spowodowała wezwanie do serwisu. Zakładam, że jeśli samochód stanąłby w płomieniach z powodu usterki i okazałoby się, że nadal go ładowałeś, mimo że powiedziano ci, żeby tego nie robić, mogłoby to unieważnić ubezpieczenie, a tym samym wszelkie wypłaty.
 
  • Like
Reactions: Skwizz
Wczoraj zaktualizowałem swój '23. Przestałem ładować i oczywiście używać trybu EV po otrzymaniu zawiadomienia o wycofaniu w marcu. Teraz, po wybraniu trybu EV, samochód uruchamia silnik "dla wydajności systemu" i nie pozostał w trybie EV przez 6 krótkich jazd. Czy ktoś jeszcze doświadcza podobnego zachowania?
Tak, doświadczyłem tego, silnik wydaje się "włączać" częściej. Teraz bardziej, od czasu awarii akumulatora 12 V dwa tygodnie po pojawieniu się zawiadomienia o wycofaniu 🤔. Jestem pewien, że to wszystko było ze sobą powiązane. Cieszę się, że mogę teraz jeździć w trybie EV 👍🏻
 
Mattrix, do kogo dzwoniłeś do obsługi klienta, jedyny numer, który wydaje się dotyczyć wycofania, to 6, czas oczekiwania jest śmieszny, czekałem ponad pół godziny i nadal nic nie osiągnąłem.
 
In case anyone is interested, here is my story - with a happy ending!

4 March - letter arrived, although the website states "No Recalls"
3 July - software "fix" applied, together with MoT.
1 August - one month later, I'm still getting 50 miles from a full charge, even in cool weather.

View attachment 25021

So my experience is: four months of petrol-only driving, followed by a return to normal. I really can't complain. :)
Masz szczęście. Kiedy jest bardzo gorąco, najwięcej, co mogę uzyskać, to 42, a to spada jak kamień, gdy tylko samochód zostanie uruchomiony!
 
Naładowałem samochód za pomocą kabla Granny, musi być w pełni naładowany, ponieważ białe światła na gniazdku ładowania zgasły, samochód pokazuje 36 mil na prądzie, wczoraj pojechałem do lokalnego supermarketu, mniej niż 1 milę dalej na prądzie, wróciłem do domu, a wyświetlacz pokazuje 28 mil na prądzie. Temperatura zewnętrzna 20c Klimatyzacja wyłączona. Dlaczego tak duży spadek wskazanych mil elektrycznych?
Dostaję dokładnie to samo, chociaż zauważyłem, że jeśli wykonam 2 lub 3 podróże o rozsądnej długości, mogę zbliżyć się do przewidywanego zasięgu.
 
1,261 - 1,280 of 1,285 Posts