Ford Kuga Owners Club Forums banner

Radio/geluidsprobleem

3.1K views 5 replies 3 participants last post by  domino.parr  
#1 ·
Ik heb een 64 reg Titanium Kuga.

De radio/cd/bluetooth (etc.) werkt niet - evenmin als het geluid voor de achteruitrijcamera. Het demp-symbool lijkt aan te staan, maar ik kan geen manier vinden om de demping uit te schakelen.

Ik wil de auto verkopen, dus ik zou liever niet de kosten hebben om naar een Ford-dealer te gaan om het te laten repareren.

#3 ·
Ik heb een 64 reg Titanium Kuga.

De radio/cd/bluetooth (etc) werkt niet - de camera voor achteruitrijden ook niet. Het demp-symbool lijkt aan te staan, maar ik kan geen manier vinden om de demping uit te schakelen.

Ik wil de auto verkopen, dus ik zou liever niet de kosten hebben om naar een Ford-dealer te gaan om het te laten repareren.
Klinkt alsof de radio/cd-speler defect is. Heb er al heel wat van zien uitvallen op auto's met sync 1. Als je het naar Ford brengt, willen ze waarschijnlijk ongeveer ÂŁ 700 om een nieuwe te plaatsen, ervan uitgaande dat het dat is.

Een diagnose kan aantonen of mijn aanname klopt of niet en het zal een storing op de ACM aantonen.

Het enige wat je kunt proberen is de POSITIEVE accukabel 20 minuten los te koppelen, waardoor alle modules uitgeschakeld worden.

Het kan een fout aan de voorkant zijn, vooral als je het zwarte Sony-paneel hebt, omdat die niet erg goed gemaakt lijken te zijn. Je zou het paneel moeten loskoppelen om te zien of dat het dempprobleem oplost. Een klusje van 5 minuten, maar je hebt een set gereedschap voor het verwijderen van bekleding en een paar torx-schroevendraaierbits nodig.

• Like
Reactions: MaoVi and NigelB