Ford Kuga Owners Club Forums banner

Luidruchtig in EV-modus

2.8K views 3 replies 2 participants last post by  Jizzer  
#1 ·
Hallo. Is het normaal om een 'ratelend' geluid te horen bij het accelereren vanuit stilstand in de EV-modus? Klinkt een beetje als het geluid van mijn koelkast. Niet bijzonder luid en verdwijnt na een paar seconden accelereren. Heeft het iets met de batterij te maken of is het de motor? Heeft iemand anders dit opgemerkt?
Dave.

#3 ·
Klinkt niet goed.... is dat versnellen alleen op batterijstroom of batterij en motor.....
Ik heb het nog niet gehoord op de mijne... alleen een licht motorgeluid.
Als het batterij en motor gebruikt. Doet het niet als het elektrisch versnelt. Om eerlijk te zijn, het klinkt meer als een 'gegorrel' zoals mijn koelkast doet als je de deur sluit.

#4 ·
Ik heb het gorgelende geluid soms gehoord, maar toen ik geparkeerd stond, dacht ik dat het het koelsysteem van de batterij was, het klonk als misschien lucht in het systeem ... maar zeker niets bij het accelereren in beide modi ....... of misschien een los hitteschild van de uitlaat, de Kia van de vrouw doet het bij het opstarten als hij koud is, er is een geratel, als hij eenmaal warm is, gaat het weg .....