Ford Kuga Owners Club Forums banner
21 - 40 of 65 Posts
Discussion starter · #22 ·
Dat is de eerste keer, ik heb geen idee wat er mis is of hoe ik het moet oplossen. Misschien kan andspenka een oplossing bieden. Probeer hem een bericht te sturen.

Bewerken... is de aangeboden update hetzelfde als wat je hebt geïnstalleerd of, hoe vreemd het ook mag lijken, een nieuwe versie.

Dat is een primeur, ik heb geen idee wat er mis is of hoe ik het moet oplossen. Misschien kan andspenka een oplossing bieden. Probeer hem een bericht te sturen.

Edit.. is de aangeboden update hetzelfde als wat je hebt geïnstalleerd of, hoe vreemd het ook mag lijken, een nieuwe versie.
Ik weet zeker dat het hetzelfde is, maar ik zal dat dubbel checken. Er is een nieuwe kaartupdate verschenen voor onze fiesta, ook al is deze vorige week nog geüpdatet naar de nieuwste versie.

Mijn Kuga maakt wel een logbestand aan, maar uploadt het niet, en zegt elke keer dat het uploaden is mislukt.
Precies hetzelfde probleem als ik. Een Ford Tech-medewerker vertelde me dat ik ze een e-mail moest sturen met het XML-bestand, zodat ze hun systemen konden updaten, dus misschien wil je dat proberen.

Let wel, een dag nadat ik te horen kreeg dat ik ze het logbestand per e-mail moest sturen, vertelde een andere Customer Support Rep me dat ik naar mijn lokale dealer moest gaan! Wat ik niet van plan ben te doen.

Precies hetzelfde probleem als ik. Een Ford Tech-persoon vertelde me dat ik ze de XML-bestand moest e-mailen zodat ze hun systemen konden updaten, dus misschien wil je dat proberen.

Let wel, een dag nadat ik te horen kreeg dat ik ze het logbestand moest e-mailen, vertelde een andere Customer Support Rep me dat ik naar mijn lokale dealer moest gaan! Wat ik niet van plan ben te doen.
Ik heb besloten om te stoppen met proberen het te upgraden, het maakt je gewoon gek 😠

Ik heb besloten om te stoppen met proberen het te upgraden, het maakt je gewoon gek 😠
Ik ook. Het heeft geen zin dat ik terugga naar Ford Customer Services, tenzij ze hun antwoorden veranderen. De beste hoop is dat hun volgende webserver-upgrade het probleem oplost. Versiebeheer is geen nieuw technisch speeltje, ze zullen een tool kopen om het van iemand te doen, ze moeten zich samenrapen.

Ik ook. Het heeft geen zin dat ik terugga naar Ford Customer Services, tenzij ze hun antwoorden veranderen. De beste hoop is dat hun volgende webserver-upgrade het probleem oplost. Versiebeheer is geen nieuw technisch speeltje, ze zullen een tool kopen om het van iemand te doen, ze moeten zich samenrapen.
Of dat of de jongens die de niet-Ford-updates doen, komen met een update na 2020👍

Of dat of de jongens die de niet-Ford-updates uitvoeren, komen met een update na 2020👍
Ford zou zichzelf en hun eigenaren een enorm plezier doen door met die jongens te praten en hen de updates in hun naam te laten regelen en degene die het nu doet, te dumpen. Het was een installatie van 57 minuten voor mij.

• Like
Reactions: johncam
Na een succesvolle installatie moet er een bevestigingsbestand aan uw USB worden toegevoegd. Uit mijn geheugen bevat het uw VIN en eindigt het met een .xml-bestandsextensie.

Als het er niet is, moet u er een aanmaken met behulp van de onderstaande Ford file maker:

Heeft u problemen met het genereren van een logbestand voor uw SYNC 3-update? Volg dan de onderstaande stappen:
  1. Download dit pakket (ZIP 47KB) en pak het uit op een USB-stick (de USB-stick moet in ex-fat-formaat zijn)
  2. Voer uw voertuig in en zet de motor aan
  3. Wanneer Sync 3 volledig is geladen, plaatst u de USB-stick
  4. Wacht tot er een bericht "installatie voltooid" verschijnt (het kan ongeveer 1 minuut duren). Dit zou nu een nieuw logbestand moeten hebben opgeleverd
  5. Ga terug naar uw pc en voltooi uw update door het logbestand te uploaden naar de Ford-website
  6. Zo uploadt u het logbestand met behulp van uw pc:

(a) Sluit uw USB-flashdrive aan op uw pc en ga terug naar de website 'Ford SYNC & Maps software-update' (https://www. ford.co.uk/owner/resources-and-support/ sync-bluetooth/update#/).

(b) Klik op de knop "Bevestig uw update" en volg de instructies om het logbestand van uw USB-flashdrive te uploaden.

Het bestand moet er ongeveer zo uitzien (Sync_WUB3A18V_WF05MNGCC5FY12345.xml).

(c) Er moet een succesvol UPLOAD-bevestigingsbericht op uw pc worden weergegeven.
Hoi allemaal,

Even mijn twee cent van mijn korte introductie in Sync 3-updates....

Heb vandaag een succesvolle Sync 3-update uitgevoerd en de USB-stick kreeg het benodigde logbestand ok. Ging het logbestand uploaden naar de Ford-website via mijn Ford-account, maar ontdekte dat het systeem het al wist, omdat ik toen de kaartupdate kon downloaden. Vraag me niet waarom of hoe, maar ik had mijn mobiele telefoon met de Ford Pass-app geïnstalleerd via bluetooth verbonden met de auto, en was ook bezig met het instellen van Android Auto op het moment van de update. En misschien de moeite waard om te vermelden was dat ik de mobiele data van de telefoon ook aan had staan, de auto was ook via Wi-Fi verbonden met de telefoon. Of deze combinatie van telefoon/auto-connectiviteit er iets mee te maken had, weet ik niet, maar hoe dan ook, het systeem werd 'geüpdatet' zonder dat ik een logbestand hoefde te verzenden.

Voor de kaartupdate zal ik mijn telefoon weer verbinden met de auto en mobiele data aanzetten, en ik zal zien wat er gebeurt na de kaartupdate met betrekking tot de Ford-website en het systeem dat op de hoogte wordt gebracht van de update.

Misschien helpt dit iemand die dit logbestand Ford-systeemprobleem heeft.

Andy

Discussion starter · #32 ·
De Mk3 Kuga verzendt en downloadt gegevens van/naar FMC-servers, inclusief synchronisatie-updates en kaarten, als uw voertuig is verbonden met een Wi-Fi. Op de FMC sync/maps pagina zou een optie moeten staan om te updaten via USB of WI-FI. Ik neem aan dat die van jou een Mk3 is

Ik zou me er niet meer mee bezighouden, maar............... Ik zie nu dat er een nieuwe versie beschikbaar is op de Ford-website!

Toen ik het eerder probeerde, na een wifi-updatefout en vervolgens de USB-versie te hebben gebruikt, gevolgd door mijn mislukking om het logbestand te uploaden........ was de beschikbare versie:

SYNC3 Consumer Assembly Upgrade - Release 3.4.22251 - Alleen voor Nav/EU-assemblages. - Gehaald uit het bestand installation.bak op de USB-stick.

Nu zie ik op de Ford-website:
SYNC-updates
Update Available3.4.23088

Ik zal dit naar een andere USB-stick downloaden en morgen de installatie proberen.

Ik zou me er niet meer mee bezighouden, maar............... Ik zie nu dat er een nieuwe versie beschikbaar is op de Ford-website!

Toen ik het eerder probeerde, na een wifi-updatefout en daarna de USB-versie te hebben gebruikt, gevolgd door mijn fout bij het uploaden van het logbestand........ was de beschikbare versie:

SYNC3 Consumer Assembly Upgrade - Release 3.4.22251 - Alleen voor Nav/EU-assemblages. - Gehaald uit het bestand installation.bak op de USB-stick.

SYNC-updates

Ik zal dit downloaden naar een andere USB-stick en morgen de installatie proberen.
Ik hoop dat het werkt. Ik heb het opgegeven.

Ik vraag me af of andere fabrikanten problemen hebben met hun klanten die hun navigatiesysteem in de auto updaten.

Ik zou niet de moeite nemen om mijn tijd hieraan te verspillen, maar............... Ik zie nu dat er een nieuwe versie beschikbaar is op de Ford-website!

Toen ik het eerder probeerde, na een wifi-updatefout en daarna de USB-versie te hebben gebruikt, gevolgd door mijn mislukking om het logbestand te uploaden........ was de beschikbare versie:

SYNC-updates

Ik zal dit downloaden naar een andere USB-stick en morgen de installatie proberen.
Versie gedownload zegt SYNC3 Consumer Assembly Upgrade - Release 3.4.22251 - Alleen voor Nav/EU-assemblages.

Dus ik verspil mijn tijd niet
Ik hoop dat het werkt. Ik heb het opgegeven
De Ford-website vermeldt een nieuw versienummer, maar toen ik het downloadde en op een USB-stick laadde, is de versie dezelfde als voorheen.

Dus ik zit nog steeds vast met een auto die 3.4.22251 draait

maar de Ford-website denkt dat ik nog steeds op 3.4.22110 zit

En de Ford-website vermeldt dat er een update beschikbaar is voor 3.4.23088, maar wanneer ik de USB-downloadoptie neem, krijg ik de vorige versie!

Ik denk dat ik dit voorlopig weer opgeef ;-)

21 - 40 of 65 Posts