Ford Kuga Owners Club Forums banner

Sigarettenaansteker socket upgrade

16K views 13 replies 7 participants last post by  Courageous  
#1 ·
Had een probleem met mijn USB die niet werkte in de middenconsole toen ik mijn auto kreeg. Vandaag, nadat ik hem uit elkaar had gehaald en losgekoppeld, begon hij te werken. Dus kon ik de sync upgraden vanaf de USB. Terwijl ik bezig was, heb ik de sigarettenaansteker vervangen door een USB-aansluiting. Werkt prima en past perfect. Fijne dagen! Ik zal de USB-stekker linken als iemand geĂŻnteresseerd is. Hij heeft een knop waarop je hem aan of uit kunt zetten.

#4 ·
owns 2014 Ford Kuga Titanium X Sport
#5 ·
Had een probleem met mijn USB die niet werkte in de middenconsole toen ik mijn auto kreeg. Vandaag, toen ik hem uit elkaar haalde en losklipte, begon hij te werken. Dus kon ik de sync upgraden vanaf de USB. Terwijl ik bezig was, verving ik de sigarettenaansteker door een USB-aansluiting. Werkt prima en paste perfect. Happy days! Ik zal de USB-stekker linken als iemand geĂŻnteresseerd is. Hij heeft een knop waarop je hem aan of uit kunt zetten.

View attachment 5903 View attachment 5904 View attachment 5905
Leuke mod, maar ik plug daar mijn dashcam in. Ik wilde de mijne om twee redenen niet vast bedraden. Eén reden is dat ik hem aan kan laten staan als ik dat wil.

• Like
Reactions: MaoVi and Ross J
#10 ·
Hopelijk hoef je deze zekering niet te vervangen :eek:
Is het echt belangrijk om een andere zekering te gebruiken als het hele circuit wordt beschermd door een 30A zekering in de zekeringkast?
Is het een bescherming voor het aangesloten apparaat?

#11 ·
Die middenconsole komt er vrij gemakkelijk af. Ziet erger uit dan het is door de twee voorste schroeven die verborgen zitten onder de versnellingspookhoes.

• Like
Reactions: andspenka
#13 ·
Ik ga hetzelfde doen met mijn Mk1. Ik vraag me af of ik het armleuningvak eruit kan halen om bij de achterste 12v-aansluiting te komen, of dat het een hele middenconsole-klus is? Heeft iemand dit al gedaan?
Voor MK1 is het een enorm servicehandboek. Heb je het?