Ok - ok - wiem, że byliśmy tu już kilka razy - ale chciałbym zagłębić się trochę bardziej.
Zatem - rozładował mi się akumulator i wymieniłem go na nowy.
Nagle start-stop zaczyna działać i wszystko jest świetnie - po zresetowaniu BMS. (światła przeciwmgielne x5 + światła awaryjne x 5 - zobacz migającą kontrolkę akumulatora).
Potem, przez około trzy miesiące, start-stop nie działa, więc uczę się sprawdzać napięcie akumulatora. 11,6 V!!!
Więc biorę ładowarkę i ładuję do 13,8 - i resetuję BMS. Po krótkiej chwili mam ten sam problem - brak start-stop i niskie napięcie. (Rozumiem, że niektórzy nie lubią start-stop, ale ja robię szkolny kurs i chcę ograniczyć emisję spalin, gdy wysadzam małego Johnny'ego.)
Sprawdź napięcie na postoju i podczas jazdy - tak, ładuje. Ale potem znajduję sprytny sposób na zawsze sprawdzanie napięcia, przytrzymując Start i OK - i wybierając opcję Napięcie.
Teraz mogę zobaczyć, że napięcie w ruchu wynosi 11,8 - 12,2. A podczas zwalniania spada do 13,8. Widać więc, że BMS próbuje coś zrobić.
Zostało wspomniane, że jeśli wyłączysz BMS, to zawsze będzie ładował akumulator, ale może go przeładować.
Zastanawiam się więc, jaki rodzaj sygnału wejściowego do BMS powoduje, że myśli on, że nie powinien ładować.
Ktoś wspomniał o przestrzeganiu limitów emisji - co wydaje się rozsądne
Czy jest możliwe, że emisja spalin z silnika nie jest dobra lub jeden z czujników wymaga wymiany.
Czy moim następnym krokiem jest zabranie go do Forda - czy to kosztowny błąd?
Zatem - rozładował mi się akumulator i wymieniłem go na nowy.
Nagle start-stop zaczyna działać i wszystko jest świetnie - po zresetowaniu BMS. (światła przeciwmgielne x5 + światła awaryjne x 5 - zobacz migającą kontrolkę akumulatora).
Potem, przez około trzy miesiące, start-stop nie działa, więc uczę się sprawdzać napięcie akumulatora. 11,6 V!!!
Więc biorę ładowarkę i ładuję do 13,8 - i resetuję BMS. Po krótkiej chwili mam ten sam problem - brak start-stop i niskie napięcie. (Rozumiem, że niektórzy nie lubią start-stop, ale ja robię szkolny kurs i chcę ograniczyć emisję spalin, gdy wysadzam małego Johnny'ego.)
Sprawdź napięcie na postoju i podczas jazdy - tak, ładuje. Ale potem znajduję sprytny sposób na zawsze sprawdzanie napięcia, przytrzymując Start i OK - i wybierając opcję Napięcie.
Teraz mogę zobaczyć, że napięcie w ruchu wynosi 11,8 - 12,2. A podczas zwalniania spada do 13,8. Widać więc, że BMS próbuje coś zrobić.
Zostało wspomniane, że jeśli wyłączysz BMS, to zawsze będzie ładował akumulator, ale może go przeładować.
Zastanawiam się więc, jaki rodzaj sygnału wejściowego do BMS powoduje, że myśli on, że nie powinien ładować.
Ktoś wspomniał o przestrzeganiu limitów emisji - co wydaje się rozsądne
Czy jest możliwe, że emisja spalin z silnika nie jest dobra lub jeden z czujników wymaga wymiany.
Czy moim następnym krokiem jest zabranie go do Forda - czy to kosztowny błąd?