Ford Kuga Owners Club Forums banner

Czy popełniam błąd kupując Kugę?

14K views 23 replies 12 participants last post by  Gregs24  
#1 ·
Cześć,

Ze względu na liczne opóźnienia w dostawie Hyundaia Tucson Ultimate PHEV znalazłem fabrycznie nowego Kuga 2022 Vignale PHEV w kolorze Chrome Blue u dealera Forda w Leeds.

Czy Kuga 2022 jest tak zły, jak sugerują niektóre recenzje?

Chcę tylko niezawodnego PHEV lol

Dzięki z góry

Chris
 
#2 ·
Niektórzy mieli problemy i kiedy to robią, trafiają tutaj. Jestem pewien, że mamy wielu właścicieli, którzy są zadowoleni ze swojego samochodu. Bez wątpienia posty po moim dadzą ci lepsze pojęcie.
 
  • Like
Reactions: madmartyr71
#3 ·
Witamy 👍

Te ostatnie wydają się być posortowane, a Vignale to dobry wybór.

Musisz być realistą co do zasięgu EV, a ten ZDECYDOWANIE spadnie w chłodniejszych temperaturach. Wiele osób cierpi na "rangefobię", ponieważ chcą jeździć tylko na prąd, ale masz również silnik, który również zapewnia dobre spalanie.
 
#8 ·
Witaj 👍

Te drugie wydają się być posortowane, a Vignale to dobry wybór.

Musisz być realistą co do zasięgu EV, a ten ZDECYDOWANIE spadnie w chłodniejszych temperaturach. Wiele osób cierpi na „fobię zasięgu”, ponieważ chcą jeździć tylko na prąd, ale masz również silnik, który sam w sobie daje dobry mog.
Sprzedałem mojego MG HS PHEV we wrześniu i wiem o chłodniejszych temperaturach itp..... wszystko przeszło dla Kugi, ale po prostu potrzebuję przekonania, że to dobry wybór lol
 
#4 ·
Mam 'pierwszą edycję' PHEV, 2020 i naprawdę lubię ten pojazd. Jedynym problemem, jaki miałem, był wadliwy moduł BLIS, który został naprawiony przez dealera. Świetny pojazd do jazdy, a ekonomia jest imponująca.
 
  • Like
Reactions: smartguy69
#6 ·
Upewnij się, że wszystkie wezwania do serwisu zostały zakończone.
Sprawdź, czy jest lewarek, ponieważ niektóre z nich zaginęły.
Zapytaj, czy jest instrukcja obsługi, chociaż myślę, że teraz jest to rzecz online.
Poproś o szczegółowe wyjaśnienie trybów jazdy, ponieważ powoduje to wiele zamieszania.
Jeśli zamierzasz ładować w domu, ponownie poproś o szczegółowy przewodnik po aplikacji Ford, której będziesz używać, ponieważ wiele osób skarży się, że samochód wznawia ładowanie, dla którego został ustawiony na timerze.
 
#9 ·
Uwielbiam mojego PHEV STLine X. Mam go dopiero 3 tygodnie. Świetnie się prowadzi, czucie kierownicy i równowaga (choć ciężka) są dobre i bardzo stabilne, bardzo ciche, dużo miejsca i świetny system dźwiękowy (nie jestem wielkim audiofilem). Silnik nie jest natrętny, jak twierdzili niektórzy w recenzjach. Jest cichszy niż stary Diesel SMax i benzynowy nowy model 3008, prawdopodobnie cichszy niż benzynowy Golf z 2018 roku. Dzisiaj 20-milowa podróż z nami 5. 20% 30 mph; 20% 50 mph, reszta 70-75 mph autostrada. 16 mil elektrycznie na początek - 147 mpg tam. 3 mile na początek w drodze powrotnej - 55 mpg podróż powrotna. Jazda na normalnym EV. Zadowolony z tego.
 
#13 ·
Mój PHEV miał ciągły problem z akumulatorem 12 V. Rozładowany ponad 20 razy od nowości (czerwiec 2020), Mam nadzieję, że dealer wkrótce wymieni akumulator, obecnie mam samochód zastępczy, który zapewnił Ford. Poza tym samochód jest dobry w porównaniu do konkurencji.
Problemy z akumulatorem 12 V to problem, ale nie tylko w przypadku Kugas. Rozmawiałem wczoraj wieczorem z kimś, kto ma Hyundaia Kona (EV) i kilka razy miał rozładowany akumulator. To podobno znany problem.

Z ciekawości zrobiłem wyszukiwanie w internecie, aby zobaczyć, jak powszechny jest ten problem. Zasadniczo każda marka hybrydowa lub EV ma posty o problemach z akumulatorem 12 V. Obecne pojazdy, takie jak Ioniq 5 i Kia EV6, mają problemy, a także bardziej ugruntowane pojazdy, takie jak Outlander PHEV. Występuje nawet w Teslach.
 
#15 ·
ST Line X od prawie roku, bez problemów z niezawodnością i tylko jednym zakończonym wezwaniem do serwisu, podczas gdy czekałem.
Zasięg PHEV zmienia się w zależności od temperatury i jazdy, tego lata udało mi się przejechać na samej baterii z Uxbridge do Redhill, około 45 mil. Zawsze przejeżdżam co najmniej 30 mil na baterii, mimo że moje podróże są zwykle krótkie, np. < 10 mil dziennie i ładuję ją kilka razy w tygodniu.

Dłuższe podróże zawsze dają 50+ mpg z silnika po wyczerpaniu baterii, znacznie bardziej ekonomiczne niż mój stary CRV. Bardzo fajny samochód do jazdy, jedyne co wolałem w CRV to większy bagażnik, brakuje mi tego.
 
#16 ·
ST Line X od prawie roku, bez problemów z niezawodnością i tylko jedno wezwanie do serwisu zakończone podczas oczekiwania.
Zasięg PHEV zmienia się w zależności od temperatury i jazdy, tego lata udało mi się przejechać z Uxbridge do Redhill tylko na baterii, około 45 mil. Zawsze przejeżdżam co najmniej 30 mil na baterii, chociaż moje podróże są zwykle krótkie, np. < 10 mil dziennie i ładuję ją tylko kilka razy w tygodniu.

Dłuższe podróże zawsze zapewniają ponad 50 mpg z silnika po wyczerpaniu baterii, znacznie bardziej ekonomiczne niż mój stary CRV. Bardzo fajny samochód do jazdy, jedyne co wolałem w CRV to większy bagażnik, brakuje mi tego.
CRV był kolejną opcją, którą rozważałem, ale kształt wygląda na przestarzały i nie podobał mi się również wygląd cyfrowego wyświetlacza.